Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Brylska Karolina
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo internetowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Teoria gier
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 30)
Bibliografia przy pracach. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
"Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej." Prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego." Prof. dr hab. Marek Jeziński.
Wprowadzenie do medialnego świata gier * Grywalizacja debaty publicznej w kampanii wyborczej - w poszukiwaniu nowego paradygmatu komunikacji politycznej * Zagrajmy w publicystykę - jak telewizja grywalizowała kampanię prezydencką 2015? * Krytyczna analiza dyskursu "Gazety Wyborczej" na przykładzie referendum ogólnokrajowego w Polsce w 2015 roku * Twitter jako dziennikarska gra online - popularność kontra efektywność, czyli propozycja indeksu skuteczności graczy * Twitter jako gra dziennikarska * Narracje krymskie jako przykład grywalizacji stosunków międzynarodowych * Rola odznak w komunikacji interpersonalnej i edukacji uniwersyteckiej * Platforma crowdfundingoiua: między altruizmem a grą inwestycyjną * Komentarze czytelników jako forma informacji zwrotnej dla dziennikarza - analiza reakcji czytelników na artykuły w portalach internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56504 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej